[uanog] Wi-Fi ретранслятор з акумулятором

Volodymyr Sharun atz at ukr.net
Tue Jan 10 14:52:45 EET 2023

Привіт,

Тому я і пропоную варіант на свинцевих герметичних акумах (від упсів)
для DIY, вони безпечні, максимум батарея здохне, дохне вона без
спецефектів. Доречі КПД з батареї майже 100%, втрати на нагрів кабеля не
враховуємо; якщо ж той самий варіант через UPS провернути (наприклад
під'єднати автобатарею до упса APC 500), КПД буде близько 55% - ось
стільки втрат на конвертації 12DC - 220AC - 12DC

Мікротік HAP AC^2 десь 5Вт бере в середньому. Тож якщо репітер 20Вт, то
батарею висмокче і вб'є швидко - свинець від deep discharge (до одиниць
вольт) швидко втрачає ємність. Треба ставити захист (реле DC напруги),
або враховувати.