[uanog] Домены и цены

Maksym Tuyluk maksym at tulyuk.com
Wed Aug 2 20:40:50 EEST 2017

Привет!

IMHO монополизм еще не доказан:
1) если пользователю не понравилась цена в .UA то можно зарегистрировать в паре сотен других домен
2) при желании каждый может зарегистрировать новый домен (.kiev/.lviv/.гуляйполе/etc)
3) скорее всего прибыли у Хостмастера нет и все деньги идут в Opex и немного в Capex

Никого не хочу критиковать, но например Википедия пишет следующее: https://uk.wikipedia.org/wiki/Монополія <https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%8F>
Головними ознаками ринку чистої монополії є:
	• відсутність досконалих замінників продукції фірми-монополіста;
	• неможливість входження на ринок інших фірм;
	• велика кількість покупців на ринку;
	• досконала інформованість щодо цін, фізичних ознак товару, інших параметрів ринку.

Суб'єкт господарювання займає монопольне (панівне, домінуюче) становище на ринку товарів, якщо:
	• на цьому ринку немає жодного конкурента;
	• немає значної конкуренції внаслідок обмеженої можливості доступу інших підприємств на ринок;
	• частка підприємства на ринку продукції перевищує 35 % і суб'єкт господарювання не довів, що зазнає значної конкуренції.

Описание сильно похоже на Хостмастер?

Или еще лучше посмотреть в "З А К О Н   У К Р А Ї Н И . Про захист економічної конкуренції"

Максим