[uanog] Минск, говорите?

Volodymyr Litovka doka.ua at gmail.com
Wed Aug 30 10:05:43 EEST 2017

"... мешканка Сочі зізналася, що запросила хлопця до Білорусі, адже її
змусили співробітники ФСБ Росії."Все було підлаштовано. Мене туди
шантажем направили, в Білорусь. Ми порушували такі теми, як націоналізм
чи щось подібне. Ну, взагалі й проти мене справу порушено. Можна
сказати, що через розмову з ним тоді й... Я ось про це не можу
розповідати, бо підписала документ про нерозголошення", – сказала
дівчина." --

http://www.pravda.com.ua/news/2017/08/29/7153438/