[uanog] Минск, говорите?

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Wed Aug 30 15:15:13 EEST 2017

... а дурнуваті хахли їздять до кацапстану на заробітки.
Потім дивуються "за що мене пов'язали?"
І мать би їх вйоб, якщо просто в тюрму запроторять гнити, але ж їх ще й
вербують, шакали кацапські!!! Вербують і засилають назад в Україну шкодити.

30 серпня 2017 р. о 10:05 Volodymyr Litovka <doka.ua at gmail.com> написав:

Regards,
/oleh hrynchuk
http://zmejgorynych.blogspot.com