[uanog] New virus attack

Vasiliy P. Melnik basil at vpm.net.ua
Mon Jul 10 14:34:41 EEST 2017

Вот жыж гандоны, сначала у нас все хорошо, а потом оказывается сбу виновата
и не дала все починить

http://www.medoc.ua/uk/news/medoc-stvoriv-onovlennja-shho-zabezpechit-bezpechnu-robotu-v-program
2017-07-07 11:52:19
M.E.Doc створив оновлення, що забезпечить безпечну роботу в програмі
Про це повідомила СЕО «IT-експерт» Алеся Білоусова. «Сьогодні ми офіційно
передали Кіберполіції оновлення 190, яке прибирає шкідливий код (backdoor)
з нашого продукту. Після його перевірки Департамент кіберполіції надасть
свої висновки, і я сподіваюся, вже завтра ми зможемо його запустити», -
зазначила представник компанії. Згадане оновлення містить підвищений захист
від вірусу-шифрувальника.
Нагадаємо, раніше в «IT-експерт» заявили, що компанія створила оновлення,
яке, виключає потенційні загрози для користувачів. Але запустити його поки
не вдалося, оскільки сервери компанії були вилучені в рамках проведення
слідчих дій.

10 июля 2017 г., 6:51 пользователь Paul Arakelyan <unisol at cs.kiev.ua>