[uanog] кто-то держался за беспроводку mikrotik?

Volodymyr Litovka doka.ua at gmail.com
Mon Jul 24 12:32:05 EEST 2017

Привіт,

я в тому році ставив для ресторану WiFi на мікротах, використовував
RB951 та пару wAP (2.5GHz, b/g/n), об'єднав все Capsman'ом (@RB951).
Закрив всю територію (три зали та літні тераси загальною площою близько
200 кв.м, приблизно 40-50 столів на 4-6 персон кожний). Сам Capsman
відпрацьовує чудово - дзвінки Viber (@iPhone) не переривалися поки я
ходив по всій території та, відповідно, переключався між усіма трьома
точками. Покриття на близько 90% території від гарного до задовільного,
10% (найдальші кутки десь за трьома стінами) - незадовільно, але ще одна
додаткова точка вирішила б це питання повністю. Наскільки мені відомо,
клієнти не скаржилися.

Власне, все що я хочу сказати - Capsman забезпечує безшовний роумінг між
точками, а радіодослідження та планування треба проводити в будь-якому
випадку. Вузьке місце - кількість обслуговуємих абонентів (мікроти
забезпечують нормальну роботу для приблизно 30 підключених клиєнтів).

Рішення на UBNT на той момент було помітно дорожчим.