[uanog] кто-то держался за беспроводку mikrotik?

Max Krasilnikov pseudo at avalon.org.ua
Mon Jul 24 16:37:56 EEST 2017

День добрий!

 Mon, Jul 24, 2017 at 03:26:31PM +0300, violent wrote:

> я бы и про детали послушал, так как задача не в том, чтобы N-точками
> закрыть конференц-зал. есть сложное здание, в котором локальные
> экстремумы "больше 25 человек на точку" - не сильно частое событие. но
> было бы интересно послушать, на каких числах спекается ac-lite, и до
> каких доходил ac-hd. в моих руках обычный uap начинал чудить десь на
> 30.

lite не тримала надійно більше 20-25 девайсів. Причому, половина з них — компи з
zoiper, ганяли всякий voip, а інша — телефони. HD надійно тримають 40, тобто,
взагалі без проблем. Більше поки що не підключалось.
Знову ж, менше точок — менше шума.

Маю зазначити, що там, де закінчувались lite, девайсів було близько сотні, офіс
площею десь дві сотні квадратів. Юзер з ноутом + його мабіла. Точок спершу було
7, коли прийшов, залишив 4, порізав потужність і розніс по каналам, стало краще.
Потім замінив на 2 HD і щастя прийшло. В принципі, не здивуюсь, що все це
потягнула б і одна HD, хоч і не факт.
В новому офісі 600 квадратів, ті ж юзери, стоїть три точки, просто з розрахунку
«на виріст». Всі HD. На одній прямо зараз 39 2G клієнтів.
При цому від UBNT тільки точки і софтовий контролер на убунті. Світчі «найдешевші
гігабітні», раутер на пісюку, там же, де контролер.