[uanog] о "блокировании"

Volodymyr Litovka doka.ua at gmail.com
Wed May 17 17:14:18 EEST 2017

Олеже, якщо в Україні з'являться свої бухгалтерські системи замість 1С
та Парус, то не бачу нічого поганого в тому, що якомусь конкретному
бізнесу чи низці бізнесів це піде на користь :)

Правда в тому, що москалі не всі свої гроші витратили на яхти, а
вклалися в інформаційні системи, які тепер використовують проти нас. Їх
потужність зіграла з нами поганий жарт - за наявності 1С або
"Одноклєточних" місцевим IT-бізнесам не залишилось нічого крім вмерти
або піти на аутсорс. Тому ми є однією з найпотужніших держав на
світовому ринку IT (за кількістю та за якістю аутсорсерів), але в долі
ВВП країни цей бізнес не має помітної частки.