[uanog] о "блокировании"

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Wed May 17 14:01:38 EEST 2017

+100500

Але мене страшно бісить, коли подібні "укази"-рішення направлені не на
користь України, а "щоби прошмигнути поміж крапельками" - на користь цілком
конкретних бізнесів та/чи геть непатріотичних цілей.
Гібридність барижної совісті, бл.ть :(

Проте, підкреслюю, навіть в такому формулюванні дане розпорядження скоріше
корисне, аніж шкідливе В ТАКТИЧНОМУ плані.

Дякую, Володя.
Бо я не міг до цього часу підібрати настільки вдалих слів, аби розтлумачити
місцевій публіці плюси/мінуси цього інформаційного "ВОГа".

Regards,
/oleh hrynchuk
http://zmejgorynych.blogspot.com