[uanog] XenServer 7.2 and HP DL360 G7 - installation on flash disk 64 Gb

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Thu Nov 30 15:07:39 EET 2017

Люто підтримую Василя.

UEFI в HP DL3x0 G7 нема. Але якесь незрозуміле GPT - є :)
На USB флеху SanDisk USB 64GB нормально вдалося встановити лише XenServer
6.5. Та й то з шаманськими танцями.
Проте добре подумав і вирішив з флехами не бавитися.
За порадою Андрія Стесіна зробив на 8-ми SAS HDD 146GB 2 рейди-5 (по 4
вінта в кожному). За допомогою HP Smart Array 410i Contoller з 512 MB BBWC.
(А може треба було заюзати пропрієтарний HP'шний RAID-6 AGV? Проте з
дитинства пропрієтарні речі викликають в мене не дуже добрі почуття :))
І на перший логічний диск (перший рейд-5) встановив XenServer 7.2. Котрий
встав прекрасно. Як, гм..... Кароч, встав :)
Викинув з його fstab swap-розділ 1 ГБ...
Заапдейтив потрібними патчами. Після кожного Xen вимагав reboot - задовбав.

Другий рейд-5 додав як окремий Storage Resource.
І в результаті отримав два SRи:

   - Перший: 369 ГБ (41 ГБ відгриз сам XenServer)
   - Другий: 410 ГБ.

Тепер, знову ж таки за порадою Андрія, мануально балансуватиму навантаження
поміж цими SR з боку VMs. Їх і так будуть одиниці - не більше 6-ти.
Якісь VM житимуть на першому SR, якісь - на другому.

Тут ще цікавинка одна. By default XenServer 7 в якості дискового простору
для VM виділяє не файл, а блочний пристрій - LVM.
Може так і краще, але з точки зору адміністрування (наприклад, бекапів)
простіше було би, звісно, мати справу із файлами.
Але вже бачив десь як обійти цю поведінку і примусити XS 7 таки
представляти дисковий простір VM у виляді файлу.

Ще раз красно дякую усім, колеги.
Допомогли сильно.
Особливо Андрій.

‌