[uanog] XenServer 7.2 and HP DL360 G7 - installation on flash disk 64 Gb

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Thu Nov 30 18:54:44 EET 2017

‌

30 листопада 2017 р. о 17:50 Andrii Stesin <stesin at gmail.com> написав:

> On Nov 30, 2017 15:08, "Oleh Hrynchuk" <oleh.hrynchuk at gmail.com> wrote:
>
> А може треба було заюзати пропрієтарний HP'шний RAID-6 AGV?
>

> Тобі пригод не вистачає? 410 просто слабкий для RAID6, не потягне банально
> по обчислювальній потужності. Це ж тобі не LSI MegaRAID (там і ціна зовсім
> інша).

Ну, в мене ліцензія якась там "посилена" на RAID Controller. То цей ADG
RAID6 і появився.
Почитав про нього... ті ж яйця, що й RAID6, лише вигляд збоку. Ефективний
коли дофіга дисків, а не 8 як у мене.

Викинув з його fstab swap-розділ 1 ГБ...

> А у чому смисл? Ото був би собі. Чи заважає? Чим, як?

От лежить у тебе в наплічнику шматочок цеглини, відбитий якраз з її кутка.
Нафіга він тобі? Взяв і викинув :)

> Тут ще цікавинка одна. By default XenServer 7 в якості дискового простору
> для VM виділяє не файл, а блочний пристрій - LVM.
> Може так і краще, але з точки зору адміністрування (наприклад, бекапів)
> простіше було би, звісно, мати справу із файлами.
>

> Та той самий хвіст, тільки вигляд збоку. LVM суттєво ефективніший, а з
> точки зору backup я жодної різниці не вбачаю, що образ VM у вигляді файла,
> що у вигляді LVolume, один біс.
>
> От не шукай собі пригод, дуже раджу. Любить Xen свій LVM палко? То і
> нехай, не треба з ним сперечатися та гнути його об коліно. А то ще
> [...]
Ну так і вчинив.
Тобто, поки-що "забив" і зосередився на основній задачі.
Але я не пригод шукаю, а реалізую природню людську допитливість, котра, як
відомо, рушій прогресу 8-)
Тому відклав в пам'ять "розібратись детально, коли буде час".

Сьогодні, до речі, запустив тестову CentOS в якості VM. Крутиться собі...
Але подивитися на різні там workload reports не встиг. Вже з понеділка, бо
завтра із 6-00 ранку на 3 дні в ліс, де навіть GSM нема 8-)

--
Regards,
/oleh hrynchuk