[uanog] ENOG 14 Meeting Information

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Mon Oct 9 08:33:14 EEST 2017

+

Досить дивно буває чути від в цілому притомних людей: "та нах.р ми кому
потрібні... та ми ніякої цінності для ФСБ не представляємо".
Ну да.
Тільки ФСБ якось пох, що там думають його "об'єкти". Воно собі робить те,
що й має робити. Що й підтверджують регулярні публікації у світових
мас-медіях протягом останнього періоду...

‌

Regards,
/oleh hrynchuk
http://zmejgorynych.blogspot.com