[uanog] Башню в карлика таки знесло :)

Maksym Tuyluk maksym at tulyuk.com
Mon May 7 22:53:00 EEST 2018

Привіт Олег!

ІМХО байки про КДБ і те що після нього залишилося - це просто байки, а оцінювати треба по фактам:
- девіз КДБ "Верность партии — Верность Родине” - в 1991 році все розвалилося і партия, і Родина, і КДБ
- сама важлива операція в історіі КДБ - путч 1991; результат - big epic fail після 9 місяців підготовки
- в критичний момент путчу в КДБ не знайшлося людей, щоб арештувати Єльцина чи щоб піти на штурм Белого Дома

Реалість сильно відрізняється від спецоперацій на папері

Максим