[uanog] Башню в карлика таки знесло :)

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Tue May 8 07:11:40 EEST 2018

Привіт, Максиме.

Найбільший успіх диявола - переконати усіх в тому що його не існує. Ну і
наявність параної не означає, що тебе хтось не переслідує :)

Фактів насправді море. Цілий океан фактів. Просто треба вміти бачити
цілісну мозаїку із тисяч шматочків скла різного розміру та форми. Особливо
важко, коли загальна картина ще й у форматі 3D (пам'ятаєш наглядну картинку
циліндра, котрий відкидає різну тінь, в залежності від кута його
освітлення?).

Ознайомся, наприклад, із доктриною надавно здохлого хуйлостанського
гєнєрала гєрасімова. Наклади її на події у світі...
А ще ознайомся із "епохальними" промовами хуйла №1, починаючи з моменту
його приходу до влади.
А ще із кількістю та якістю випусків (по роках) військових училищ -
особливо наповнення кадрами ГРУ.
А ще корисно фіксувати ніби нічого не значущі вояжі цілком конкретних
"місіонєров хуйла" в треті країни і розуміти мету тих вояжів.
А ще усі оті отруєння, авто-/авіа-катастрофи, серцеві напади та випадання з
вікон...

Усе це важко, звісно, без аналітичного інструмента, але частково можна.
Треба лише зацікавитися.
А те, що услужливо підсовують у заголовках мас-медіа - так іще
Суворов-Резун писав, що його вчили дуже добрі вчителі-аналітики увагу
звертати не на те, що услужливо підсовують (щоби зручно було читати), а на
те, чого не пишуть/говорять в явному вигляді :)

Гарного дня!

7 травня 2018 р. о 22:53 Maksym Tuyluk <maksym at tulyuk.com> написав: