[uanog] Небезпека державному устрою шляхом торгівлі варениками через "мережу інтернет фейсбук"

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Fri May 18 18:46:44 EEST 2018

Тутки ще такоє...

Даний ідіотизм давно став модою і трендом діяльності державного апарату.
Ось до чого привів карго-культ.
І це ще квіточки... "то лі єщо будєт!" /(C)/

Тобто, даний запис в реєстрі свідчить про те, що нехіла маса держпідарів
"висшей мєри" /(С)/ з надцятитисячними зарплатами (мусора, прокурорскіє,
суддєйскіє, ікспьорди, митарі, бюстгалтєра, госадвокати, госісполнітєлі,
...) зайнята нині адміністративним злочином (чи йому подібними), котрий
полягає в нанесенні збитків "державі" (по факту діючому організованому
бандугрупованню) шляхом торгівлі домашніми варениками.

І за це вони отримують міліони трудових зарплат.. ага - за наш рахунок.

Курва, оті "єври майдану", вони хоч чули що-небудь про логіку
адміністрування платежів/податєй???

В "Атлант розправив плечі" Айн Ренд герой стверджував:
*Когда вы видите, что торговля ведется не по согласию, а по принуждению,
когда для того, чтобы производить, вы должны получать разрешение от тех
людей, кто ничего не производит, когда деньги уплывают к дельцам не за
товары, а за преимущества, когда вы видите, что люди становятся богаче за
взятку или по протекции, а не за работу, и ваши законы защищают не вас от
них, а их — от вас, когда коррупция приносит доход, а честность становится
самопожертвованием, знайте, что ваше общество обречено.*

P.S. Для мене вже досить давно термін "держслужбовець" став синонімом
"дармоїд-хабарник-злодій-дебіл-гальмо_прогресу". Особливо хочеться
дезінтегрувати їх, коли вони раз чи два на рік натягують на свої тєлєса
вишиванку акі прєзєрватів.

P.P.S. Ага - я пропрацював (консультував, мав справу) з різними
держорганами чимало останніх років. І можу відповідально стверджувати те,
що ото вище написав.

--
Regards,
/oleh hrynchuk