[uanog] Мобильная связь

Mykola Ulianytskyi lystor at gmail.com
Mon Sep 24 23:39:44 EEST 2018


> Чесно кажучі, у мене немає негативного досвіду з Київстаром.

Недавно читав про Київстар зовсім інше:

https://www.facebook.com/yagodaserg/posts/477890006041923

--
Best regards,
Mykola

On Mon, Sep 24, 2018 at 6:35 PM Volodymyr Litovka <doka.ua at gmail.com> wrote:
>
> Чесно кажучі, у мене немає негативного досвіду з Київстаром. Іноді косячать з маркетингом, але в цілому - жодного разу за 14 років мене не підписали на жодну хуйню, не зняли зайві гроші, не зробили нічого такого, щоб я їх покинув.
>
> А щодо іновацій, перейняття досвіду та стратегій - врешті-решт це зводиться до питань внутрішньої ефективності оператора та строків ROI (гнучкі тарифні плани для утримування нестандартних клиєнтів, fixed-mobile convergence, value added service like targeted/geo advertisement тощо). Якщо вони можуть без всього цього - то мені їхнє ROI ще більше до дупи, ніж їм :)
>
> Так, мені б хотілося іновацій та технологічних проривів, але ринок у нас простий та невибагливий, люди з смартфонами все ще сприймаються як гіки, я не зовсім розумію business case з 4G, за умови що 3G не був використаний навіть на половину. Сфера послуг та влада є результатом вимог населення. Це не Київстар не має стратегії - це українська громада її не має.
>
> On 9/24/18 6:19 PM, Oleh Hrynchuk wrote:
>
> Володю, абсолютно згоден щодо неблагодійної лавки, а комерційної організації.
> Але наперсточники на вокзалах і організатори тарганівських перегонів - також неблагодійна організація, а в чистому вигляді комерційна!
> І те, що відбувається в операторському бізнесі протягом останніх років, не лізе в жодні ворота.
>
> Де інновації? Де переймання досвіду передових операторів? Де цілісні стратегії?
> Вони ж fraud management розвернули "навпаки" і перетворили в оббирання клієнтів!
>
> Все, абсолютно все підмінила собою гонитва за золотим тільцем та короткотерміновим "негайним" кешем.
> Хіба це таємниця, що "оператори" БАНАЛЬНО СТАЛИ КРАСТИ ГРОШІ З АКАУНТІВ СВОЇХ КЛІЄНТІВ!!!???
> Спочатку хитро (opt-out маркетинг з прихованою можливістю відписатися від нав'язаної послуги), а потім просто не заморочуючись.
>
> Розумію - це в значній мірі слідування у фарватері отакої от політики вищих ешелонів влади. Тому й пішли від нас ті цивілізовані компанії, які не бажали працювати по таких "понятіях" та напівкримінальних схемах. А лишилася одна класово близька шпана, для котрої "хапок-кидок-зйоб" - натуральне середовище :(
>
>
> пн, 24 вер. 2018 о 15:35 Volodymyr Litovka <doka.ua at gmail.com> пише:
>>
>> З іншого боку, вонинібито й не благодійні лавки. Якщо оптимістично рахувати по $3 за кілометр оптики, то відстань в 30км - це $90k, без урахування обладнання на кінцевій станції. Якщо я б не був певен у поверненні цих грошей, то я б також подумав, а треба воно мені чи ні.
>>
>> Врешті, якщо питання з підключенням рекреаційного парку дійшло глухого куту, то пара https://lantorg.com/products/ubiquiti-rocketdish-rd-5g31-ac не вирішує проблему? Воно працює в діапазоні 5GHz і має вузьку діаграму - по-перше, його важко упіймати, а по-друге - мені здається (саме здається, бо я не спеціаліст в питаннях ліцензування та дозволів), що його можна оформити як технологічний лінк без скарг з боку опсосів (вони в цьому діапазоні не працюють).
>>
>> On 9/24/18 3:21 PM, Gregory Edigarov wrote:
>>
>>
>>
>> On 24.09.18 15:06, Oleh Hrynchuk wrote:
>>
>> Це абсолютно прогнозований варіант "вирішення" подібних ситуацій в Київстарі (та й в інших "опcтізів" - операторів стільникового зв'язку).
>>
>>
>> P.S. В моєму випадку територією був перспективний рекреаційний лісопарк.
>>
>> P.P.S. З певного моменту (і багато хто навіть знає з якого саме)  "опcтізи"  "забили болтяру" на client loyalty та churn management і стали себе поводити не як кваліфіковані та соціально відповідальні цивілізовані телко-компанії, а як звичайнісінькі низькопробні совкові бариги-монополісти. Для повної картини лише цепяр в палець товщиною з розп'яттями на товстих шиях не вистачає...
>>
>> та, а шо Вы хотели? это же фактически монополисты ориентированные к тому же на массовку, типа пипл и так схавает. и что характерно - хавают.  других-то все равно нету.
>>
>>
>>
>> пн, 24 вер. 2018 о 14:09 Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua> пише:
>>>
>>>
>>>
>>> > On Sep 24, 2018, at 07:57, Oleh Hrynchuk <oleh.hrynchuk at gmail.com> wrote:
>>> >
>>> > Доброго ранку усім.
>>> >
>>> > Буквально місяць тому стояла така ж задача.
>>> > Спілкувався безпосередньо із керівництвом Рівненської філії Київстару.
>>> > Приїжджали на територію, міряли рівень сигналу з найближчої БСки...
>>> > Їхній висновок - "пішитє пісьма...". Тобто, лише побудова нової БСки допоможе нормалізувати ситуацію.
>>> > Запитував про можливість використання VoIP-gateway (моя територія добре покрита WiFi) - скептично віднеслися. Сказали "якщо не шкода грошей, то..., але не розраховуй на..."
>>> >
>>> > Про репітери порадили навіть не думати. Сказали, що "це х..ня".
>>>
>>> Ясно,дякую. Працюючи в Київстар, казав там людині, яка висувала пропозиції що-до встановлення нових вишок, що зона прийому погана.
>>> Десь за пів року отримав відповідь, що на нараді (місця встановлення нових вишок звичайно визначає не одна людина) було вирішено, що
>>> встановлювати там вишку недоцільно.
>>>
>>> >
>>> >
>>> >
>>> > пт, 21 вер. 2018 о 12:20 Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua> пише:
>>> >
>>> >
>>> > > On Sep 13, 2018, at 16:46, Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua> wrote:
>>> >
>>> > Hi!
>>> > Что, никто никакие ретрансляторы не использовал, никто ничего не может посоветовать?
>>> >
>>> > >
>>> > >     Hi!
>>> > > В селе очень плохая мобильная связь. Говорить можно еще кое-как, данные вообще никак не передаются.
>>> > > Для того, чтобы заглянуть в Интернет, нужно пройти метров 200-500 до центра, где есть приличное покрытие.
>>> > > Кроме того хотелось бы поставить камеру видеонаблюдения (может несколько), с возможностью иногда на нее
>>> > > заглядывать. Посоветуйте, на какие дивайсы смотреть? Я видел в интернете какие-то репитеры/ретрансляторы,
>>> > > но интересуют личные отзывы. Поскольку нужно видеонаблюдение, то вполне может быть вариант подключения
>>> > > сервера с хорошей антеной к сети (без ретранслятора), и раздача wifi на участке. Посоветуйте, плз, на какие дивайсы
>>> > > имеет смысл смотреть?
>>> > >
>>> > > --
>>> > > Taras Heichenko
>>> > > tasic at academ.kiev.ua
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > > _______________________________________________
>>> > > uanog mailing list
>>> > > uanog at uanog.kiev.ua
>>> > > https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
>>> >
>>> > --
>>> > Taras Heichenko
>>> > tasic at academ.kiev.ua
>>> >
>>> >
>>> >
>>> >
>>> >
>>> > _______________________________________________
>>> > uanog mailing list
>>> > uanog at uanog.kiev.ua
>>> > https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
>>> >
>>> >
>>> > --
>>> > Regards,
>>> > /oleh hrynchuk
>>> > http://zmejgorynych.blogspot.com
>>>
>>> --
>>> Taras Heichenko
>>> tasic at academ.kiev.ua
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>> --
>> Regards,
>> /oleh hrynchuk
>> http://zmejgorynych.blogspot.com
>>
>>
>> _______________________________________________
>> uanog mailing list
>> uanog at uanog.kiev.ua
>> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
>>
>>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> uanog mailing list
>> uanog at uanog.kiev.ua
>> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
>>
>>
>> --
>> Volodymyr Litovka
>>   "Vision without Execution is Hallucination." -- Thomas Edison
>>
>> _______________________________________________
>> uanog mailing list
>> uanog at uanog.kiev.ua
>> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
>
>
>
> --
> Regards,
> /oleh hrynchuk
> http://zmejgorynych.blogspot.com
>
>
> --
> Volodymyr Litovka
>   "Vision without Execution is Hallucination." -- Thomas Edison
>
> _______________________________________________
> uanog mailing list
> uanog at uanog.kiev.ua
> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog


More information about the uanog mailing list