[uanog] Мобильная связь

Volodymyr Litovka doka.ua at gmail.com
Mon Sep 24 18:35:39 EEST 2018

Чесно кажучі, у мене немає негативного досвіду з Київстаром. Іноді
косячать з маркетингом, але в цілому - жодного разу за 14 років мене не
підписали на жодну хуйню, не зняли зайві гроші, не зробили нічого
такого, щоб я їх покинув.

А щодо іновацій, перейняття досвіду та стратегій - врешті-решт це
зводиться до питань внутрішньої ефективності оператора та строків ROI
(гнучкі тарифні плани для утримування нестандартних клиєнтів,
fixed-mobile convergence, value added service like targeted/geo
advertisement тощо). Якщо вони можуть без всього цього - то мені їхнє
ROI ще більше до дупи, ніж їм :)

Так, мені б хотілося іновацій та технологічних проривів, але ринок у нас
простий та невибагливий, люди з смартфонами все ще сприймаються як гіки,
я не зовсім розумію business case з 4G, за умови що 3G не був
використаний навіть на половину. Сфера послуг та влада є результатом
вимог населення. Це не Київстар не має стратегії - це українська громада
її не має.