[uanog] Мобильная связь

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Mon Sep 24 18:19:36 EEST 2018

Володю, абсолютно згоден щодо неблагодійної лавки, а комерційної
організації.
Але наперсточники на вокзалах і організатори тарганівських перегонів -
також неблагодійна організація, а в чистому вигляді комерційна!
І те, що відбувається в операторському бізнесі протягом останніх років, не
лізе в жодні ворота.

Де інновації? Де переймання досвіду передових операторів? Де цілісні
стратегії?
Вони ж fraud management розвернули "навпаки" і перетворили в оббирання
клієнтів!

Все, абсолютно все підмінила собою гонитва за золотим тільцем та
короткотерміновим "негайним" кешем.
Хіба це таємниця, що "оператори" БАНАЛЬНО СТАЛИ КРАСТИ ГРОШІ З АКАУНТІВ
СВОЇХ КЛІЄНТІВ!!!???
Спочатку хитро (opt-out маркетинг з прихованою можливістю відписатися від
нав'язаної послуги), а потім просто не заморочуючись.

Розумію - це в значній мірі слідування у фарватері отакої от політики вищих
ешелонів влади. Тому й пішли від нас ті цивілізовані компанії, які не
бажали працювати по таких "понятіях" та напівкримінальних схемах. А
лишилася одна класово близька шпана, для котрої "хапок-кидок-зйоб" -
натуральне середовище :(

пн, 24 вер. 2018 о 15:35 Volodymyr Litovka <doka.ua at gmail.com> пише: