[uanog] Мобильная связь

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Tue Sep 25 07:19:18 EEST 2018


Це і є в точності саме отой opt-out маркетинг, про який я писав.


І ще одне. Може хто не знав, чи забув. Думка виключно моя і я не претендую
на правоту.
Чарівним чином так співпало, що коли замість Литовченка поставили
Чернишова, то незабаром по скупченнях мобільних абонентів КС стали крити
хуйлостанські "Гради". Це мені писали й говорили бійці першої хвилі
батальону тероборони "Горинь", котрі першими попали (і далі попадали, аж
доки не усвідомили що їх вичисляють саме по скупеннях мобілів) під РСЗВ.
Вони не знали взагалі хто такий чернишов і литовченко - це я вже сам звів
два факти воєдино.
Чому так? Чому саме тоді почала "протікати" в руки кацапів ОПЕРАТИВНА
моніторингова статистика, отримана із БСок?

І приблизно з того часу й почався п..здєц також і в "мирній" операторській
діяльності. Прикритий спочатку якимись фальшивими фіговими листками
"допомоги воїнам", яку ніхто не бачив, але яка виступала хєровою ширмою
безсовісної діяльності.
Насправді ж навіть допомоги на "каски-броніки" від КСа тоді ми не
дочекалися. Нам заявили, що КС не допомагає нічим, пов'язаним із військовим
обладнанням. Запропонували скласти список "що треба", і обіцяли розглянути
його. Ми склали й передали, викресливши все, що могло асоціюватися з
армією.. Але, звісно, ніхто його й не розглядав і ніякої відповіді ми не
отримали.


пн, 24 вер. 2018 о 23:39 Mykola Ulianytskyi <lystor at gmail.com> пише:

> > Чесно кажучі, у мене немає негативного досвіду з Київстаром.
>
> Недавно читав про Київстар зовсім інше:
>
> https://www.facebook.com/yagodaserg/posts/477890006041923
>
> --
> Best regards,
> Mykola
>
> On Mon, Sep 24, 2018 at 6:35 PM Volodymyr Litovka <doka.ua at gmail.com>
> wrote:
> >
> > Чесно кажучі, у мене немає негативного досвіду з Київстаром. Іноді
> косячать з маркетингом, але в цілому - жодного разу за 14 років мене не
> підписали на жодну хуйню, не зняли зайві гроші, не зробили нічого такого,
> щоб я їх покинув.
> >
> > А щодо іновацій, перейняття досвіду та стратегій - врешті-решт це
> зводиться до питань внутрішньої ефективності оператора та строків ROI
> (гнучкі тарифні плани для утримування нестандартних клиєнтів, fixed-mobile
> convergence, value added service like targeted/geo advertisement тощо).
> Якщо вони можуть без всього цього - то мені їхнє ROI ще більше до дупи, ніж
> їм :)
> >
> > Так, мені б хотілося іновацій та технологічних проривів, але ринок у нас
> простий та невибагливий, люди з смартфонами все ще сприймаються як гіки, я
> не зовсім розумію business case з 4G, за умови що 3G не був використаний
> навіть на половину. Сфера послуг та влада є результатом вимог населення. Це
> не Київстар не має стратегії - це українська громада її не має.
> >
> > On 9/24/18 6:19 PM, Oleh Hrynchuk wrote:
> >
> > Володю, абсолютно згоден щодо неблагодійної лавки, а комерційної
> організації.
> > Але наперсточники на вокзалах і організатори тарганівських перегонів -
> також неблагодійна організація, а в чистому вигляді комерційна!
> > І те, що відбувається в операторському бізнесі протягом останніх років,
> не лізе в жодні ворота.
> >
> > Де інновації? Де переймання досвіду передових операторів? Де цілісні
> стратегії?
> > Вони ж fraud management розвернули "навпаки" і перетворили в оббирання
> клієнтів!
> >
> > Все, абсолютно все підмінила собою гонитва за золотим тільцем та
> короткотерміновим "негайним" кешем.
> > Хіба це таємниця, що "оператори" БАНАЛЬНО СТАЛИ КРАСТИ ГРОШІ З АКАУНТІВ
> СВОЇХ КЛІЄНТІВ!!!???
> > Спочатку хитро (opt-out маркетинг з прихованою можливістю відписатися
> від нав'язаної послуги), а потім просто не заморочуючись.
> >
> > Розумію - це в значній мірі слідування у фарватері отакої от політики
> вищих ешелонів влади. Тому й пішли від нас ті цивілізовані компанії, які не
> бажали працювати по таких "понятіях" та напівкримінальних схемах. А
> лишилася одна класово близька шпана, для котрої "хапок-кидок-зйоб" -
> натуральне середовище :(
> >
> >
> > пн, 24 вер. 2018 о 15:35 Volodymyr Litovka <doka.ua at gmail.com> пише:
> >>
> >> З іншого боку, вонинібито й не благодійні лавки. Якщо оптимістично
> рахувати по $3 за кілометр оптики, то відстань в 30км - це $90k, без
> урахування обладнання на кінцевій станції. Якщо я б не був певен у
> поверненні цих грошей, то я б також подумав, а треба воно мені чи ні.
> >>
> >> Врешті, якщо питання з підключенням рекреаційного парку дійшло глухого
> куту, то пара https://lantorg.com/products/ubiquiti-rocketdish-rd-5g31-ac
> не вирішує проблему? Воно працює в діапазоні 5GHz і має вузьку діаграму -
> по-перше, його важко упіймати, а по-друге - мені здається (саме здається,
> бо я не спеціаліст в питаннях ліцензування та дозволів), що його можна
> оформити як технологічний лінк без скарг з боку опсосів (вони в цьому
> діапазоні не працюють).
> >>
> >> On 9/24/18 3:21 PM, Gregory Edigarov wrote:
> >>
> >>
> >>
> >> On 24.09.18 15:06, Oleh Hrynchuk wrote:
> >>
> >> Це абсолютно прогнозований варіант "вирішення" подібних ситуацій в
> Київстарі (та й в інших "опcтізів" - операторів стільникового зв'язку).
> >>
> >>
> >> P.S. В моєму випадку територією був перспективний рекреаційний лісопарк.
> >>
> >> P.P.S. З певного моменту (і багато хто навіть знає з якого саме)
> "опcтізи"  "забили болтяру" на client loyalty та churn management і стали
> себе поводити не як кваліфіковані та соціально відповідальні цивілізовані
> телко-компанії, а як звичайнісінькі низькопробні совкові
> бариги-монополісти. Для повної картини лише цепяр в палець товщиною з
> розп'яттями на товстих шиях не вистачає...
> >>
> >> та, а шо Вы хотели? это же фактически монополисты ориентированные к
> тому же на массовку, типа пипл и так схавает. и что характерно - хавают.
> других-то все равно нету.
> >>
> >>
> >>
> >> пн, 24 вер. 2018 о 14:09 Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua> пише:
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> > On Sep 24, 2018, at 07:57, Oleh Hrynchuk <oleh.hrynchuk at gmail.com>
> wrote:
> >>> >
> >>> > Доброго ранку усім.
> >>> >
> >>> > Буквально місяць тому стояла така ж задача.
> >>> > Спілкувався безпосередньо із керівництвом Рівненської філії
> Київстару.
> >>> > Приїжджали на територію, міряли рівень сигналу з найближчої БСки...
> >>> > Їхній висновок - "пішитє пісьма...". Тобто, лише побудова нової БСки
> допоможе нормалізувати ситуацію.
> >>> > Запитував про можливість використання VoIP-gateway (моя територія
> добре покрита WiFi) - скептично віднеслися. Сказали "якщо не шкода грошей,
> то..., але не розраховуй на..."
> >>> >
> >>> > Про репітери порадили навіть не думати. Сказали, що "це х..ня".
> >>>
> >>> Ясно,дякую. Працюючи в Київстар, казав там людині, яка висувала
> пропозиції що-до встановлення нових вишок, що зона прийому погана.
> >>> Десь за пів року отримав відповідь, що на нараді (місця встановлення
> нових вишок звичайно визначає не одна людина) було вирішено, що
> >>> встановлювати там вишку недоцільно.
> >>>
> >>> >
> >>> >
> >>> >
> >>> > пт, 21 вер. 2018 о 12:20 Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua>
> пише:
> >>> >
> >>> >
> >>> > > On Sep 13, 2018, at 16:46, Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua>
> wrote:
> >>> >
> >>> > Hi!
> >>> > Что, никто никакие ретрансляторы не использовал, никто ничего не
> может посоветовать?
> >>> >
> >>> > >
> >>> > >     Hi!
> >>> > > В селе очень плохая мобильная связь. Говорить можно еще кое-как,
> данные вообще никак не передаются.
> >>> > > Для того, чтобы заглянуть в Интернет, нужно пройти метров 200-500
> до центра, где есть приличное покрытие.
> >>> > > Кроме того хотелось бы поставить камеру видеонаблюдения (может
> несколько), с возможностью иногда на нее
> >>> > > заглядывать. Посоветуйте, на какие дивайсы смотреть? Я видел в
> интернете какие-то репитеры/ретрансляторы,
> >>> > > но интересуют личные отзывы. Поскольку нужно видеонаблюдение, то
> вполне может быть вариант подключения
> >>> > > сервера с хорошей антеной к сети (без ретранслятора), и раздача
> wifi на участке. Посоветуйте, плз, на какие дивайсы
> >>> > > имеет смысл смотреть?
> >>> > >
> >>> > > --
> >>> > > Taras Heichenko
> >>> > > tasic at academ.kiev.ua
> >>> > >
> >>> > >
> >>> > >
> >>> > >
> >>> > >
> >>> > > _______________________________________________
> >>> > > uanog mailing list
> >>> > > uanog at uanog.kiev.ua
> >>> > > https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
> >>> >
> >>> > --
> >>> > Taras Heichenko
> >>> > tasic at academ.kiev.ua
> >>> >
> >>> >
> >>> >
> >>> >
> >>> >
> >>> > _______________________________________________
> >>> > uanog mailing list
> >>> > uanog at uanog.kiev.ua
> >>> > https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
> >>> >
> >>> >
> >>> > --
> >>> > Regards,
> >>> > /oleh hrynchuk
> >>> > http://zmejgorynych.blogspot.com
> >>>
> >>> --
> >>> Taras Heichenko
> >>> tasic at academ.kiev.ua
> >>>
> >>>
> >>>
> >>>
> >>>
> >>
> >>
> >> --
> >> Regards,
> >> /oleh hrynchuk
> >> http://zmejgorynych.blogspot.com
> >>
> >>
> >> _______________________________________________
> >> uanog mailing list
> >> uanog at uanog.kiev.ua
> >> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
> >>
> >>
> >>
> >>
> >> _______________________________________________
> >> uanog mailing list
> >> uanog at uanog.kiev.ua
> >> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
> >>
> >>
> >> --
> >> Volodymyr Litovka
> >>   "Vision without Execution is Hallucination." -- Thomas Edison
> >>
> >> _______________________________________________
> >> uanog mailing list
> >> uanog at uanog.kiev.ua
> >> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
> >
> >
> >
> > --
> > Regards,
> > /oleh hrynchuk
> > http://zmejgorynych.blogspot.com
> >
> >
> > --
> > Volodymyr Litovka
> >   "Vision without Execution is Hallucination." -- Thomas Edison
> >
> > _______________________________________________
> > uanog mailing list
> > uanog at uanog.kiev.ua
> > https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog
>


-- 
Regards,
/oleh hrynchuk
http://zmejgorynych.blogspot.com
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://mailman.uanog.kiev.ua/pipermail/uanog/attachments/20180925/75f1e893/attachment-0001.html>


More information about the uanog mailing list