[uanog] Мобильная связь

Maksym Tuyluk maksym at tulyuk.com
Tue Sep 25 22:26:06 EEST 2018


Привіт!

Business case for 4G дуже простий: врятувати CEO/CTO/CFO/CxO and management board від звільнення. Для того, щоб впровадити 3G оператоти взяти багато грошей в борг, але інвестиції грошей не принести. Тому був вибір: або звільнення, або взяти нові борги, щоб повернути старі. І тут “раптом” потрібно впроваджувати 4G. Нові гроші отримали, старі борги віддали.

Приклад: голланський KPN:
- Total assets 13,385 millions EUR
- Total liabilities 10,294 millions EUR
- Operating profit 0,418 million EUR

Простими словами: борги в 25 разів більше ніж доходи. Подібна ситуація майже у всіх операторів

Макс

> On 24 Sep 2018, at 17:35, Volodymyr Litovka <doka.ua at gmail.com> wrote:
> 
> Чесно кажучі, у мене немає негативного досвіду з Київстаром. Іноді косячать з маркетингом, але в цілому - жодного разу за 14 років мене не підписали на жодну хуйню, не зняли зайві гроші, не зробили нічого такого, щоб я їх покинув.
> 
> А щодо іновацій, перейняття досвіду та стратегій - врешті-решт це зводиться до питань внутрішньої ефективності оператора та строків ROI (гнучкі тарифні плани для утримування нестандартних клиєнтів, fixed-mobile convergence, value added service like targeted/geo advertisement тощо). Якщо вони можуть без всього цього - то мені їхнє ROI ще більше до дупи, ніж їм :)
> 
> Так, мені б хотілося іновацій та технологічних проривів, але ринок у нас простий та невибагливий, люди з смартфонами все ще сприймаються як гіки, я не зовсім розумію business case з 4G, за умови що 3G не був використаний навіть на половину. Сфера послуг та влада є результатом вимог населення. Це не Київстар не має стратегії - це українська громада її не має.
> 
> On 9/24/18 6:19 PM, Oleh Hrynchuk wrote:
>> Володю, абсолютно згоден щодо неблагодійної лавки, а комерційної організації.
>> Але наперсточники на вокзалах і організатори тарганівських перегонів - також неблагодійна організація, а в чистому вигляді комерційна!
>> І те, що відбувається в операторському бізнесі протягом останніх років, не лізе в жодні ворота.
>> 
>> Де інновації? Де переймання досвіду передових операторів? Де цілісні стратегії?
>> Вони ж fraud management розвернули "навпаки" і перетворили в оббирання клієнтів!
>> 
>> Все, абсолютно все підмінила собою гонитва за золотим тільцем та короткотерміновим "негайним" кешем.
>> Хіба це таємниця, що "оператори" БАНАЛЬНО СТАЛИ КРАСТИ ГРОШІ З АКАУНТІВ СВОЇХ КЛІЄНТІВ!!!???
>> Спочатку хитро (opt-out маркетинг з прихованою можливістю відписатися від нав'язаної послуги), а потім просто не заморочуючись.
>> 
>> Розумію - це в значній мірі слідування у фарватері отакої от політики вищих ешелонів влади. Тому й пішли від нас ті цивілізовані компанії, які не бажали працювати по таких "понятіях" та напівкримінальних схемах. А лишилася одна класово близька шпана, для котрої "хапок-кидок-зйоб" - натуральне середовище :(
>> 
>> 
>> пн, 24 вер. 2018 о 15:35 Volodymyr Litovka <doka.ua at gmail.com <mailto:doka.ua at gmail.com>> пише:
>> З іншого боку, вонинібито й не благодійні лавки. Якщо оптимістично рахувати по $3 за кілометр оптики, то відстань в 30км - це $90k, без урахування обладнання на кінцевій станції. Якщо я б не був певен у поверненні цих грошей, то я б також подумав, а треба воно мені чи ні.
>> 
>> Врешті, якщо питання з підключенням рекреаційного парку дійшло глухого куту, то пара https://lantorg.com/products/ubiquiti-rocketdish-rd-5g31-ac <https://lantorg.com/products/ubiquiti-rocketdish-rd-5g31-ac> не вирішує проблему? Воно працює в діапазоні 5GHz і має вузьку діаграму - по-перше, його важко упіймати, а по-друге - мені здається (саме здається, бо я не спеціаліст в питаннях ліцензування та дозволів), що його можна оформити як технологічний лінк без скарг з боку опсосів (вони в цьому діапазоні не працюють).
>> 
>> On 9/24/18 3:21 PM, Gregory Edigarov wrote:
>>> 
>>> 
>>> On 24.09.18 15:06, Oleh Hrynchuk wrote:
>>>> Це абсолютно прогнозований варіант "вирішення" подібних ситуацій в Київстарі (та й в інших "опcтізів" - операторів стільникового зв'язку).
>>>> 
>>>> 
>>>> P.S. В моєму випадку територією був перспективний рекреаційний лісопарк.
>>>> 
>>>> P.P.S. З певного моменту (і багато хто навіть знає з якого саме)  "опcтізи"  "забили болтяру" на client loyalty та churn management і стали себе поводити не як кваліфіковані та соціально відповідальні цивілізовані телко-компанії, а як звичайнісінькі низькопробні совкові бариги-монополісти. Для повної картини лише цепяр в палець товщиною з розп'яттями на товстих шиях не вистачає...
>>>> 
>>> та, а шо Вы хотели? это же фактически монополисты ориентированные к тому же на массовку, типа пипл и так схавает. и что характерно - хавают.  других-то все равно нету.
>>>> 
>>>> 
>>>> пн, 24 вер. 2018 о 14:09 Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua <mailto:tasic at academ.kiev.ua>> пише:
>>>> 
>>>> 
>>>> > On Sep 24, 2018, at 07:57, Oleh Hrynchuk <oleh.hrynchuk at gmail.com <mailto:oleh.hrynchuk at gmail.com>> wrote:
>>>> > 
>>>> > Доброго ранку усім.
>>>> > 
>>>> > Буквально місяць тому стояла така ж задача.
>>>> > Спілкувався безпосередньо із керівництвом Рівненської філії Київстару.
>>>> > Приїжджали на територію, міряли рівень сигналу з найближчої БСки...
>>>> > Їхній висновок - "пішитє пісьма...". Тобто, лише побудова нової БСки допоможе нормалізувати ситуацію.
>>>> > Запитував про можливість використання VoIP-gateway (моя територія добре покрита WiFi) - скептично віднеслися. Сказали "якщо не шкода грошей, то..., але не розраховуй на..."
>>>> > 
>>>> > Про репітери порадили навіть не думати. Сказали, що "це х..ня".
>>>> 
>>>> Ясно,дякую. Працюючи в Київстар, казав там людині, яка висувала пропозиції що-до встановлення нових вишок, що зона прийому погана.
>>>> Десь за пів року отримав відповідь, що на нараді (місця встановлення нових вишок звичайно визначає не одна людина) було вирішено, що
>>>> встановлювати там вишку недоцільно.
>>>> 
>>>> > 
>>>> > 
>>>> > 
>>>> > пт, 21 вер. 2018 о 12:20 Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua <mailto:tasic at academ.kiev.ua>> пише:
>>>> > 
>>>> > 
>>>> > > On Sep 13, 2018, at 16:46, Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua <mailto:tasic at academ.kiev.ua>> wrote:
>>>> > 
>>>> > Hi!
>>>> > Что, никто никакие ретрансляторы не использовал, никто ничего не может посоветовать?
>>>> > 
>>>> > > 
>>>> > >     Hi!
>>>> > > В селе очень плохая мобильная связь. Говорить можно еще кое-как, данные вообще никак не передаются.
>>>> > > Для того, чтобы заглянуть в Интернет, нужно пройти метров 200-500 до центра, где есть приличное покрытие.
>>>> > > Кроме того хотелось бы поставить камеру видеонаблюдения (может несколько), с возможностью иногда на нее
>>>> > > заглядывать. Посоветуйте, на какие дивайсы смотреть? Я видел в интернете какие-то репитеры/ретрансляторы,
>>>> > > но интересуют личные отзывы. Поскольку нужно видеонаблюдение, то вполне может быть вариант подключения
>>>> > > сервера с хорошей антеной к сети (без ретранслятора), и раздача wifi на участке. Посоветуйте, плз, на какие дивайсы
>>>> > > имеет смысл смотреть?
>>>> > > 
>>>> > > --
>>>> > > Taras Heichenko
>>>> > > tasic at academ.kiev.ua <mailto:tasic at academ.kiev.ua>
>>>> > > 
>>>> > > 
>>>> > > 
>>>> > > 
>>>> > > 
>>>> > > _______________________________________________
>>>> > > uanog mailing list
>>>> > > uanog at uanog.kiev.ua <mailto:uanog at uanog.kiev.ua>
>>>> > > https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog <https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog>
>>>> > 
>>>> > --
>>>> > Taras Heichenko
>>>> > tasic at academ.kiev.ua <mailto:tasic at academ.kiev.ua>
>>>> > 
>>>> > 
>>>> > 
>>>> > 
>>>> > 
>>>> > _______________________________________________
>>>> > uanog mailing list
>>>> > uanog at uanog.kiev.ua <mailto:uanog at uanog.kiev.ua>
>>>> > https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog <https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog>
>>>> > 
>>>> > 
>>>> > -- 
>>>> > Regards,
>>>> > /oleh hrynchuk
>>>> > http://zmejgorynych.blogspot.com <http://zmejgorynych.blogspot.com/>
>>>> 
>>>> --
>>>> Taras Heichenko
>>>> tasic at academ.kiev.ua <mailto:tasic at academ.kiev.ua>
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> -- 
>>>> Regards,
>>>> /oleh hrynchuk
>>>> http://zmejgorynych.blogspot.com <http://zmejgorynych.blogspot.com/>
>>>> 
>>>> _______________________________________________
>>>> uanog mailing list
>>>> uanog at uanog.kiev.ua <mailto:uanog at uanog.kiev.ua>
>>>> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog <https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog>
>>> 
>>> 
>>> _______________________________________________
>>> uanog mailing list
>>> uanog at uanog.kiev.ua <mailto:uanog at uanog.kiev.ua>
>>> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog <https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog>
>> -- 
>> Volodymyr Litovka
>>   "Vision without Execution is Hallucination." -- Thomas Edison
>> _______________________________________________
>> uanog mailing list
>> uanog at uanog.kiev.ua <mailto:uanog at uanog.kiev.ua>
>> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog <https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog>
>> 
>> -- 
>> Regards,
>> /oleh hrynchuk
>> http://zmejgorynych.blogspot.com <http://zmejgorynych.blogspot.com/>
> -- 
> Volodymyr Litovka
>   "Vision without Execution is Hallucination." -- Thomas Edison
> _______________________________________________
> uanog mailing list
> uanog at uanog.kiev.ua
> https://mailman.uanog.kiev.ua/mailman/listinfo/uanog

-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://mailman.uanog.kiev.ua/pipermail/uanog/attachments/20180925/0aa39862/attachment-0001.html>


More information about the uanog mailing list