[uanog] УНІАН: СБУ викрила інтернет-провайдера, який незаконно ретранслював телеканали

Volodymyr Litovka doka at xlit.one
Mon Dec 9 11:38:42 EET 2019

Еееее.... Телеканал виробляє продукцію і, натурально, хоче за це
отримувати гроші. Якщо якійсь провайдер починає транслювати цей канал і,
отримуючи прибуток, не платить роялті телеканалу, він руйнує бізнес
телеканалу. Тобто, по-перше, я не бачу нічого негожого в тому, що [за
заявою телеканалу] до цього провайдера прийшли. Хочеш сталий бізнес? Не
порушуй правила. Цей провайдер не дозволяє так робити по відношенню до
себе, відключачи від послуг тих, хто йому не платить. Тобто, по-друге,
цей провайдер користується подвійними стандартами - він з іншими робить
те, чого не дозволяє робити з собою.

Приблизно те ж саме стосується начиняльщика ковбаси. Так чи інакше,
існує щось на кшталт домовленості міє державою та громадянами - "ми
віддаємо частину заробленого за те, щоб все було ніштяк". Чувак, який в
гаражі начинає ковбасу і, заробляючи на цьому, не платить податків,
порушує _свою частину_ домовленості.

Тобто, кожен з цих випадків окремо не випадковий, не дивуючий і, чесно
кажучи, не вартий обговорення. Гідною темою для обговорення мала б бути
інша, а саме: чому громадяни держави хуй склали на будь-які правила
співіснування _друг з другом_ та, в цілому, з державою та на державу як
таку. Причому, мене цікавить перш за все перший топік - якщо з державою
все більш-менш зрозуміло, то чому "ми" порушуємо всі заповіти по
відношенню до співгромадян - тих самих, з якими, нібито, в одному човні
пливемо?

Є у тебе відповідь, Олеже?