[uanog] УНІАН: СБУ викрила інтернет-провайдера, який незаконно ретранслював телеканали

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Mon Dec 9 12:56:07 EET 2019

Звісно. Є у мене відповідь. Дві навіть..
Перша:
Якщо держава (тобто, одна з договірних сторін) ПЕРШОЮ, РЕГУЛЯРНО ТА
СИСТЕМНО, ЦИНІЧНО І БЕЗУМОВНО поклала на громадян ЙУХ, то що лишається
бідним громадянам?
Скажу - в міру своїх можливостей емпіричним шляхом виясняти чий важчий.

А друга відповідь дуже розгорнуто надана в нобелівській роботі широко
відомої у вузьких колах Елінор Остром "Керування спільним. Еволюція
інституцій колективної дії"
<http://chtyvo.org.ua/authors/Ostrom_Elinor/Keruvannia_spilnym_Evoliutsiia_instytutsii_kolektyvnoi_dii/>
Про існування якої наші тупі провладні одоробла навіть не підозрюють
(здебільшого. От ви уявляєте, що допкін, чи вітаха кляча осилять її? :)),
хоча насправді мали би вивчити її назубок і ще й скласти іспит по ній на
"зрілість керівника".

пн, 9 груд. 2019 о 11:38 Volodymyr Litovka <doka at xlit.one> пише:

--
Regards,