[uanog] УНІАН: СБУ викрила інтернет-провайдера, який незаконно ретранслював телеканали

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Mon Dec 9 14:08:07 EET 2019

пн, 9 груд. 2019 о 12:58 Volodymyr Litovka <doka at xlit.one> пише:

> Відносини з державою мене мало цікавлять.

Ну як же ж не цікавлять - ось ти ж сам написав, що цікавлять, але менше
<https://www.youtube.com/watch?v=7n4a6WRxorY>:

Тобто, кожен з цих випадків окремо не випадковий, не дивуючий і, чесно
> кажучи, не вартий обговорення. *Гідною темою для обговорення мала б бути
> інша, а саме: чому громадяни держави хуй склали на будь-які правила
> співіснування _друг з другом_ та, в цілому, з державою та на державу як
> таку.* Причому, мене цікавить перш за все перший топік - якщо з державою
> все більш-менш зрозуміло, то чому "ми" порушуємо всі заповіти по відношенню
> до співгромадян - тих самих, з якими, нібито, в одному човні пливемо?
>

> Мене цікавить - чому один бізнес (провайдер) склав йух на другий бізнес
> (телеканал) ? Це ж безвідносно держави, правда?

А по другому питанню я також відповів. Не буду ж я переповідати всю
нобелівську працю (як ото в зіпсутому телефоні), чому громадяни-бізнесмени
одне на другого "ложать (чи кладуть - я так і не вивчив в школі як
правильно.. бо нас не вчили й масі інших корисних справ, без котрих нині
нікуди не поткнешся) йух" і як з цим боротися. Або якщо й кладуть-ложать,
то щоби такий підхід вельми дорого обходився для "порушників конвенції".

Реально, праця Елінор Остром просто геніальна. Для мого світосприйняття
вона була дивною хоча б тим, що опирається не на наукові обґрунтування (як
ніби мало би бути з нобелівською роботою), а на емпіричні дослідження
поведінки цільових груп в різних умовах та її узагальненнями. Іншими
словами робота загострює увагу на темі "чому люди так часто чинять із собі
подібними як справжні п..дараси".