[uanog] Чи законною є заборона провайдером встановлення VPN-з'єднання?

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Sun Jul 7 19:39:55 EEST 2019

Доброго всім здоров'я.

Може підкажете таку річ...

Власне день тому стикнувся з тим, що не зміг побудувати ВПН-канал з дому на
офіс для віддаленої роботи.
І мій провайдер визнав, що блокує таку можливість і порадив орендувати в
них "білий" ІР.
Але інші провайдери такого не роблять!

То хочу знати чи це законно (що хочу те ворочу) зі сторони мого провайдера.
Чи нема тут порушення Закону про телекомунікації, та якихось інших
підзаконних актів.

Бо логічним наступним кроком буде вважати нинішню плату по доступу в
Інтернет лише платою "за конект", а потім продавати оренду портів: SMTP -
30 грн/міс, IMAP/POP - 40 грн./міс., HTTP - 60 грн./міс. і т.д..

Підкажіть, хто, може, з таким мав справу.
Сцуко, вже навіть за саму технічну можливість віддаленої роботи вимагають
окремо башляти :(((

Дякую.

--
Regards,