[uanog] Чи законною є заборона провайдером встановлення VPN-з'єднання?

Igor Sviridov sia at uanog.sink.nest.org
Sun Jul 7 21:09:30 EEST 2019

On Sun, Jul 07, 2019 at 07:39:55PM +0300, Oleh Hrynchuk wrote:

> Власне день тому стикнувся з тим, що не зміг побудувати ВПН-канал з дому на офіс для віддаленої роботи.
> І мій провайдер визнав, що блокує таку можливість і порадив орендувати в них "білий" ІР.
> Але інші провайдери такого не роблять!

Дурного провайдера - в студію ;-)

Блокувати всі типи VPN - дуже складно. IP over HTTPS, IP over ICMP, IP over DNS :)
Навіть Китай цю проблему до кінця не вирішив :)

Тому рекомендую вивчити, що власне цей провайдер блокує, та й обійти; можливо тільки IPsec.
Wireguard наприклад може ще не заблокували; та якщо SSH працює - є Socks (ssh -D port).
Ну й звісно репутацію провайдеру можна попсувати.

> То хочу знати чи це законно (що хочу те ворочу) зі сторони мого провайдера.
> Чи нема тут порушення Закону про телекомунікації, та якихось інших підзаконних актів.

Запитай у Дядюри, він здається дока в цьому.

--igor