[uanog] Чи законною є заборона провайдером встановлення VPN-з'єднання?

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Mon Jul 8 11:03:06 EEST 2019

Доброго дня.

нд, 7 лип. 2019 о 22:19 Alexandr Baryshnyev <abb at abbon.net> пише:

> поднимем" или я чего-то не понимаю ?
> Ну всё, сейчас начнётся очередной срач :).
> Таки вы чего-то не понимаете. Не лично, а вообще. Даже лень пояснять,
> честное слово.

Лічно-лічно. Я зрозумів.

> Зачем вам соответствие законам? Вы что, собираетесь судиться с провайдером
> по такому мизерному поводу? А с

Уявіть собі. Хочу знати як воно по закону. Дуже хочу знати свої права.

> коммунальщиками не хотите посудиться? С транспортниками? С электриками,
> бензинщиками, врачами, аптекарями,

Так на відміну від тєрпіл та лодирів я вже особисто приніс збитків
Рівнегазу на 850,000 грн. Ось буквально пару місяців тому. Листа показати з
НКРЕ КП (в мене там цілий роман в листах між мною, НКРЕ КП, Рівнегазом та
прокурваторськими)?
За рахунок штрафів, котрі він був вимушений заплатити за своє шахрайство та
рекет (схема називається "приведення лічильника до стандартних умов").
І це ще не вечір... справа тягнеться. Вимальовуються нові, куди більші
штрафи.
А якби мене підтримали хоча би ще 20 чоловік - ситуацію можна було би
КАРДИНАЛЬНО поміняти.
І шахраї відкинули би будь-які спроби "кинути" лошар на нових схемах.
Це, звісно, якби тєрпіли повідривали сраки від диванів і хоча би СЕБЕ
захотіли захистити
Але тєрпілам легше башляти злодіям та баригам і хрумтіти поп-корном...
Та й хрен на них :)
Нехай башляють жулью на яхти та на кокаїн... але без мене.

Свіжий випадок (тиждень тому). Отримував допомогу на поховання тещі в
районному пенсійному фонді.
І поставив по стійці "СМІРНА, СУКА!!!" увесь районний пенсійний фонд, котрі
охреніли у своєму відношенні до людей. Навіть інвалідів 1-ї групи (був
дідусь з хворобою паркінсона, котрий не те що стояти, а й сидіти не міг)
примушували ГОДИНАМИ стояти в чергах, а самі перекладали якісь свої папірці
з купи на купу.
Накатав на них скаргу в головне обласне управління і пригрозив, що якщо не
наведуть порядок в районі - вийду на Київ.
В результаті ситуація кардинально змінилася, заплановано серія інструктажів
по основам роботи з клієнтами у всіх районних пенсійних фондах. Мені
дзвонили і вибачалися.
А тєрпіли сиділи годинами в коридорчику, умлівали від спеки і по черзі
втрачали свідомість... і далі так би все продовжувалося роками.

преподавателями, та хоть и со всем государством. Вы ведь не знаете, что
> такое инфляция и почему кругом всё дорожает в
> гривневых ценах не смотря на то, что гривна к доллару растёт. Я правильно
> понимаю?

А ось мої доходи чомусь ніхрена не ростуть :)
І кожна сука, піднімаючи свої ціни, в'якає у відповідь на підняття мною цін
на мої послуги.

Оно конечно понятно, что тут тусуются люди в основном малоимущие, считающие
> каждую копейку от зарплаты до зарплаты. Так

- Ви нє сочувствуєтє дєтям Гєрманіі?
- Сочувствую
- А-а-а, Вам жалко червонца, профессор!
- Нет, не жалко
- Тогда почему же?
- ...
/(C)/

что вполне понятно возмущение по поводу того, что владелец частного бизнеса
> [...]
> в позапрошлом году - это оскорбительно для
> бывшего сетевика. Ведь тут по определению могут быть только либо
> действующие либо бывшие сетевики, не правда ли?
> Действующие вполне понимают что происходит и вряд ли будут возмущаться,
> так что остаются только бывшие. Они, конечно,
> лучше знают как провайдеру вести свою хозяйственную деятельность. Это же
> так просто. Нацепляй бушных свичей где попало и
> лежи-отдыхай. Красота. Жаль, что в реальной жизни всё как-то не так.
>
> Сорри, если кого обидел. Ничего личного, только бизнес :).

Та ну.. упаси Господь...ще чого.
Мені видається, що Ви просто не розумієте людей із загостреним почуттям
справедливості, котрі точно знають що таке честь та гідність.
Це ось як в державній поліклініці терпіти совкове відношення стареньких
регістраторш. Ніби й не хочеться скандалу з бабусями вчиняти, і одночасно
не можеш покинути напризволяще таку ситуацію.
Закривати порти, надаючи доступ в Інтернет, і потім брати додаткове бабло
"попортово" за відкриття - це так по-совковому...

> --
>     Best regards,
>     Alexandr B. Baryshnyev, e-mail: abb at abbon.net

Regards,