[uanog] Чи законною є заборона провайдером встановлення VPN-з'єднання?

Volodymyr Litovka doka at xlit.one
Mon Jul 8 16:22:34 EEST 2019

Мені йдеться, що провайдер хоче тебе розвести на гроші. Є два шляхи:
- прийти до них в офіс порозмовляти, не домовитись, збігати додому за
автоматом і домовитись
- почати використовувати SSL VPN (ставиш на роботи openconnect server,
на мобілу - cisco anyconnect, на комп - якогось іншого клієнта) і більше
ніколи не згадувати про цю проблему