[uanog] Чи законною є заборона провайдером встановлення VPN-з'єднання?

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Mon Jul 8 21:59:37 EEST 2019

Привіт Володю, і усі-усі...

Дуже дякую за відгуки.
Стопудово є над чим подумати.
Так, там було PPtP. Поставив питання на роботі і завтра вирішуватимемо щодо
імплементації SSL VPN.
Що не відміняє подальших моїх розборок відносно того чи може провайдер на
свій розсуд закривати які йому хочеться порти, називаючи тим не менше свою
послугу "послуга доступу в інтернет". Саме в інтернет, а не в "чебурашку",
"удава", "саву", чи "карлсона".

Вдалого усім вечора!

пн, 8 лип. 2019 о 16:22 Volodymyr Litovka <doka at xlit.one> пише:

--