[uanog] Не про політику. Порекомендуйте інтеграційне рішення для middle office

Volodymyr Litovka doka at xlit.one
Fri Aug 28 15:13:12 EEST 2020

Підтримую - для Small/Middle Office по всім параметрам підходить і нічим не б’ється Mikrotik.

Вважається, що Ubiquity має кращий WiFi, ніж Mikrotik (знаходячись приблизно в тому самому ціновому діапазоні) - я не можу підтвердити чи спростувати цю інформацію, але у мікротів значно більший раутерний функціонал. Тому в багатьох випадках піпл використовує Mikrotik для wired networking, а Ubiquity ставить на wireless, але є одне але - у мікротів контроллер є частиною функціоналу раутеру (Capsman), а для убіків контроллер треба ставити окремий. Тому я віддаю перевагу мікротам - менше метушні.