[uanog] Не про політику. Порекомендуйте інтеграційне рішення для middle office

Volodymyr O. Pidgornyi vpodgorny at gmail.com
Fri Aug 28 15:22:05 EEST 2020

For general use IMHO Ubiquiti таки зручніші і базові пози на них
конфігуряться набагато простіше, ніж Capsman - у мене було і те, і те. І
роумінг на них працює IMHO нормально за їх гроші (хоча у багатьох є
нарікання з цього приводу).

Контролер там коштує геть фігню (UC-CK ~ 2500 грн.), щоб про нього
згадувати.

Не подобається апаратний - в віртуалці піднімається софтовий під
linux/win/macos (https://www.ui.com/download/unifi/) і рулиться з нього.
Тим більше, що потрібен він виключно для змін конфигурації, а в інший
час його взагалі можна вимикати.

Інше питання, що таки у мікротів Capsman є відразу на борту і якщо з ним
раз розібратись, то воно працює і їсти не просить.