[uanog] switch's port buffers

Dmytro Cherkasov doctorchd at gmail.com
Thu Dec 30 22:53:52 EET 2021

Ну, в принципі, там і стояв Dell N1548.
Можна ставити будь-який свіч, якщо в нього більший буфер, він переповниться
пізніше і з меншою імовірністю. Думаю, що в тій ситуації -- один сервер з
2х10Gbps і 20 клієнтів, шейп на боці сервера був все ж таки найдешевшим
рішенням. IMHO чим більше буде клієнтів, тим меншим буде вплив буферів
свічів. Наявність постійного трафіку в мережі фактично діє як шейп,
обмежуючи наявну пропускну здатність для конкретного клієнта. Якщо взяти
приклад з посту Володимира Літовки -- 100К потоків в каналі 1 Tbps, це
виходить в середньому по 10 Mbps на потік, буфери потрібні лише для
компенсації флуктуацій.

чт, 30 груд. 2021 р. о 14:06 Igor Grabin <violent at death.kiev.ua> пише: