[uanog] Підкажіть в чому різниця між SFP network module S-RJ01 та інтегрованим Ether-портом в Mikrotik RB761iGS

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Tue Jan 5 07:45:07 EET 2021

Ось дана таблиця сумісності SFP модуля S-RJ01 все пояснює:
https://wiki.mikrotik.com/wiki/MikroTik_SFP_module_compatibility_table#S-RJ01
Даний модуль НЕ працює в Mikrotik R760iGS (aka hEX S model) на швидкостях
менших, аніж 1 ГБ/сек. Ссука...

нд, 3 січ. 2021 о 15:30 Oleh Hrynchuk <oleh.hrynchuk at gmail.com> пише:

Regards,
/oleh hrynchuk