[uanog] Туристи-мандрівники, порадьте Android App, please!

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Sat Jan 16 15:12:20 EET 2021

Дякую!!

Задача - завтра з сином маємо пройти і вивчити новий лісовий маршрут,
подекуди через реальні нетрі, котрим він через тиждень-два поведе групу
пластунів.
Тому треба щоби цей додаток у фоні писав наш похід. Щоби потім син міг
глянути на пройдене (як ми петляли і куди виходили) зорієнтуватися при
потребі.

сб, 16 січ. 2021 о 10:34 Vladimir Sharun <vladimir.sharun at ukr.net> пише:

Regards,
/oleh hrynchuk