[uanog] Туристи-мандрівники, порадьте Android App, please!

Vladimir Sharun vladimir.sharun at ukr.net
Sat Jan 16 18:44:49 EET 2021

Хая,

Паперова карта (роздрукувати з гуглмапса із маршрутом у файліку) вам потрібна + компас, і обов'язково із нанесеними waypoint'ами. Олдскул. Потрібні орієнтири на маршруті. Заблукати дуже легко. З цього і починати - якщо заблукали, як повернутися до маршруту, як оцінити де ти відносно маршруту і т.п.

Я б так зробив.

І в усіх ввімкнути в телефонах "бачити місцезнаходження" на день лідеру групи та супервайзору. Тоді точно буде ясно хто де навіть якщо заблукали. У лісі ори не ори, 300-400м вже достатня відстань, де геть нічого не чути.

Я б розраховував, що все піде наперекосяк (і воно так і повинно бути).