[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Tue Nov 2 19:46:19 EET 2021

Доброго вечора.

В тому-то й справа, що порушуючи усі мислимі та немислимі закони,
й..ане "государство" все чинить навпаки.
Не "хочешь не прививаться – ну кто ж тебе доктор?", а саме "здохнеш, сука
ти така-сяка, а таки вмажешся!"
Авотвамйух!
Якби було саме "хочешь не прививаться – ну кто ж тебе доктор?" - я би й
слова не сказав проти. І спокійно собі жив би, і нікого не чіпав. Приймав
би друзів, ходив би до них в гості..
Але, ще раз повторю незручне питання, ЧОМУ за 2 роки "государствєнікі" так
і не привели у відповідність законодавство з цим шаленим лютим п..здєцом?
Ніхто так і не відповів... Я й запити посилав. І порушуючи всі терміни та
Закон про звернення громадян так мені й не відповіли конкретно. Лише
п..зділи "государствєнікі"  загальними фразами в жанрі альтернативної
історії, описуючи невимовні жахи пандемії та страждання робітників та селян
за царату.

І від себе - я таки соціально відповідальна особа (тоді, коли бачу чітку
мету та чіткі методи її досягнення.). І вимоглива до себе. Смію завірити.
Але далеко більше за життя я шаную і люблю свободу та людські права "не
бути скотом". А також маю честь та гідність. І добре знаю якими людьми і
якою ціною вони свого часу завойовувалися.
Нині ж невимовний жаль бачити, як переважна більшість людей легко
розкидаються цими категоріями взамін.. та взамін будь-чого! Грошей, уявної
безпеки, персональної зони комфорту, "чтоб как било раньше"...
Проте, звісно, змирився і з цим. Прошу одне - аби мене не займали. Бо
першому ж мусору, який в"якне щось на предмет "покажіть аусвайс", або
охранці маркета, що спробує мене кудись не пустити, бо, бачте, я не маю
нашитої на рукаві восьмиконечної звізди, я реально обламаю роги. Незважаючи
на наслідки.
Якось так.

Всім здоров"я та миру в домівки.

вт, 2 лист. 2021 о 11:28 Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua> пише:

> Макс,
>
> между нами говоря, я лично, просто устал спорить с человеком, который
> слышит только себя. К сожалению, конечно, твое решение
> может повлиять и на окружающих, но я не буду дергаться по этому поводу,
> потому что вероятность того, что пострадают (умрут) привитые,
> все же очень невелика, а остальные... ну поведение остальных ты тут сам
> демонстрируешь. Ну хочешь не прививаться – ну кто ж тебе доктор?

> теории о мироустройстве и Вы предпочли их проигнорировать.

> эпидемиях и т.п. (это из тех книг о истории эпидемий, о которых Вы
> [...]

Regards,
/oleh hrynchuk