[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Serge Negodyuck petr at petrovich.kiev.ua
Fri Nov 5 21:45:33 EET 2021

Все дуже просто, наша держава не змогла взяти на себе відповідальність,
можливо тому що не така багата і можливо не така розумна. Але це не
відміняє того, що вакцинуватися потрібно.
Чому потрібно  - виходячи з  вимог суспільства права на життя і права на
медицину, які дещо обмежують права на недоторканність власного тіла.

Навіть якщо виробники вакцин і ВОЗ помиляються, держава має право
примушувати вакцинуватись. Чому - див. рішення ЄСПЛ.  І далі ми можемо
давати купу посилань на неефективність і небезпечність  вакцин (яким я
особисто не повірю, але хтось може і вірить), але все це не має ніякого
сенсу. Тому що держава має право. Не подобається - виберіть іншу державу
або змініть уряд.
Sad but true.