[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Volodymyr Litovka doka at funlab.cc
Wed Oct 13 09:53:37 EEST 2021

On 13.10.2021 00:14, Gregory Edigarov wrote:

> ну, хм, ок. но, Володя, нельзя всех непривитых под одну гребенку. а
> если у человека по медицинским показаниям медотвод с детства, и ему
> вообще ни одной прививки не делали? ему теперь не жить?

По-перше, я такого не казав.

По-друге - припустимо, що медичні протипоказання можуть мати 5-10% людей
- але ж не вісімдесят! (наразі в Україні вакцинувалось близько 18
відсотків дорослого населення). Можливі 90% вакционованного населення
створили би бар'єр, яким успішно скористались ті, хто не може
вакцінуватись з медичних причин.

По-третє, твій необережний коментар дав чудове підгрунтя для подальшіх
жахливих маніпуляцій, які жодним чином не відносяться до теми та які
навіть коментувати не хочеться. Думай, що й як пишеш, щоб не годувати
тролів :)

Мене взагалі дивує сам факт виникнення дискусій щодо вакцинації. Вся
історія людства - ВСЯ - це боротьба за збільшення терміну життя.
Знахарі, лекарі, доктори, епідеміологи; боротьба з антисанитарією, поява
засобів очищення води - спочатку фізичних, потім - хімічних; планування
міст, поява каналізації; розробка більш екологічних засобів видобутку
енергії та переробки сміття... Врешті - ми живемо не максимум 30 років,
а в середньому 60-70; живемо більш насиченим та здоровим життям;
помираємо більш здоровими. Звідки взагалі може взятися ця варварська
думка, що вакцина шкодить або вбиває? Не було такого в Історії Людства,
навпаки - людство усіма засобами подовжувало собі життя. Да, були війни,
були й є різноманітні засоби вбивства, які людство понапридумувало - але
ж так і не застосувало в глобальному масштабі. Тому що первинним
інстинктом та основною метою є життя. Як можна просто так взяти та
змахнути зі столу історію цивілізації на користь теорії "пласкої землі"?
У мене немає жодних ідей, крім необізнаності або відсутності критичного
мислення у - на прикладі України - 72-73% населення (до речі, цифри
підтверджуються з загрозливою періодичністю).

Якось так... Сумно, в цілому.