[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Taras Heichenko tasic at academ.kiev.ua
Wed Oct 13 13:53:18 EEST 2021

> On 13 Oct 2021, at 12:36, Oleh Hrynchuk <oleh.hrynchuk at gmail.com> wrote:
>

> Згадай нашу недавну коротку переписку щодо гейпарадів. Я зовсім не підтримую твоєї думки, але я на 100% визнаю твоє право її сповідувати і головне - ПОВАЖАЮ тебе як Громадянина, як Людину. І твоє право сповідувати БУДЬ ЯКІ ідеї (окрім ідеї вбити мене і мені подібних, звісно :)).
>
> Чому ж ти накидаєшся як дикий звір на права інших людей? Чому ти ображаєш тих, хто не розділяє твою позицію?

Не побачив дикого звіра, але я не про те. "Своя позиція" у даному випадку несе загрозу для оточуючих. Най тоді вже така позиція –
відмова від вакцинування – буде послідовною. Чому тоді відмовлятися тільки від вакцинування? Треба тоді від сучасної медицини
відмовлятися. Чому об'єктивно хворі люди, що виконують медичні рекомендації повинні помирати через те, що лікарні зайняті людьми
з власною позицією? Які не вакцинуються, але лягають у лікарню хворіти? До речі, зараз деякі медичні компанії розробили ліки проти ковіду.
Це не вакцина, але ці пігулки, згідно повідомлень, полегшують протікання хвороби, та зменшують смертність на 50%. Вони теж пішли
за прискореною процедурою. Їх посідачі принципової позиції прийматимуть у випадку хвороби?