[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Wed Oct 13 14:12:52 EEST 2021

Привіт!

ср, 13 жовт. 2021 о 13:53 Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua> пише:

> підтримую твоєї думки, але я на 100% визнаю твоє право її сповідувати і
> головне - ПОВАЖАЮ тебе як Громадянина, як Людину. І твоє право сповідувати
> БУДЬ ЯКІ ідеї (окрім ідеї вбити мене і мені подібних, звісно :)).

> ображаєш тих, хто не розділяє твою позицію?
>
> Не побачив дикого звіра, але я не про те. "Своя позиція" у даному випадку
> несе загрозу для оточуючих. Най тоді вже така позиція –

так. Люди, котрі камінням побивали автобуси з туристами з Китаю також
вважали їх загрозою для себе.
Гарний приклад.

> відмова від вакцинування – буде послідовною. Чому тоді відмовлятися тільки
> від вакцинування? Треба тоді від сучасної медицини

Усі побажання "якщо отак, то нехай тоді вони ще роблять й отак" - можна
сміливо зараховувати до сфери маніпуляцій :)

Стосовно публікацій протоколів випробувань був неправий. Я не подумав,
каюсь, і не так хотів висловитися. Мав наувазі саме оту "скорочену
процедуру".
Тому що, наприклад,
https://www.dec.gov.ua/wp-content/uploads/Conference/2020/6/section/9/s9f3.pdf
та й тут https://coronavirus.jhu.edu/vaccines/timeline
Хтось пробував побудувати атомну електростанцію, яка повинна працювати не
рік-два, а хоча би років 25, по скороченій процедурі? А чо так?
Звісно, виробники напишуть те, що потрібно. І заднім числом поміняють
вимоги. І відмовляться нести відповідальність.
Але визнаю, тут загалом неправий був. Тра більш чітко висловлюватися.

--
Regards,
/oleh hrynchuk