[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Oleh Hrynchuk oleh.hrynchuk at gmail.com
Wed Oct 13 15:47:45 EEST 2021

ср, 13 жовт. 2021 о 15:32 Taras Heichenko <tasic at academ.kiev.ua> пише:

> [...]
> вважали їх загрозою для себе.

> тільки від вакцинування? Треба тоді від сучасної медицини

> сміливо зараховувати до сфери маніпуляцій :)
>
> Щось тут квотування збилося. Ну гаразд. Ти надаєш право людям з "власною
> позицією" робити те, що вони вважають за потрібне,
> і при цьому позбавляєш права усіх інших просто захищатися від наслідків
> цієї власної позиції. Так що зарахуй до сфери маніпуляцій
> спочатку свої висловлювання. Тоді вже будь чесним до кінця: ці люди з
> власною позицією, яку я поділяю, а ці люди з власною позицією,
> яку я не поділяю. Тому правда на боці перших.

ОК. Я небезпечний для _вашої_сусрільної_групи. Отак і поділилися ми на
смертельно ворожі табори, так? На величезну радість декому. Котрому навіть
нічого не треба робити. Просто через свої продажні медії закинути висєр в
маси. А маси далі й самі радісно все рознесуть, самі поділяться на ворожі
групи, самі заганятимуть одні інших в концтабори, відбиратимуть хавчик і
моритимуть голодом. І стукатимуть шо ті дятли, звісно, одні на інших.

Коли татухи-номери мені на передпліччі набиватимете, мужчини, і в гетто
супроводжуватимете? Чи може відразу в ггазенваген? Щоби було надійніше 8-)

І при цьому всі закликають до чесності до кінця... а в першу чергу наскрізь
брехлива та злодійська влада закликає... запевняє, що хоче мені виключно
добра :)

> каюсь, і не так хотів висловитися. Мав наувазі саме оту "скорочену
> процедуру".
> https://www.dec.gov.ua/wp-content/uploads/Conference/2020/6/section/9/s9f3.pdf
> та й тут https://coronavirus.jhu.edu/vaccines/timeline
> не рік-два, а хоча би років 25, по скороченій процедурі? А чо так?
> вимоги. І відмовляться нести відповідальність.
>
> Що ж поробиш – немає 25 років на випробування вакцини. То що тепер,
> терпляче помирати? В принципі природній відбір працює не залежно
> від власних переконань. Тільки на жаль зачіпає і тих, хто не мав би
> [...]

Тарасе, є різниця 5-7 років і "менше року"?
Оця "скорочена процедура" - менше року.
Тобто, ніхто не знає що буде з людьми навіть через рік. Не говорячи вже про
різні статистичні групи...

Тому я почекаю.

Всім бажаю здоров"я.

> рекомендації повинні помирати через те, що лікарні зайняті людьми
> До речі, зараз деякі медичні компанії розробили ліки проти ковіду.
> хвороби, та зменшують смертність на 50%. Вони теж пішли
> у випадку хвороби?

> --
> Taras Heichenko
> tasic at academ.kiev.ua