[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Taras Heichenko tasic at academ.kiev.ua
Wed Oct 13 16:25:25 EEST 2021

> On 13 Oct 2021, at 15:47, Oleh Hrynchuk <oleh.hrynchuk at gmail.com> wrote:
>

> ОК. Я небезпечний для _вашої_сусрільної_групи. Отак і поділилися ми на смертельно ворожі табори, так? На величезну радість декому. Котрому навіть нічого не треба робити. Просто через свої продажні медії закинути висєр в маси. А маси далі й самі радісно все рознесуть, самі поділяться на ворожі групи, самі заганятимуть одні інших в концтабори, відбиратимуть хавчик і моритимуть голодом. І стукатимуть шо ті дятли, звісно, одні на інших.

> [...]

Знов за рибу гроші. Я кажу: "Люди, що не зробили щеплення, небезпечні з епідеміологічної точки зору. Вони складають підвищену
загрозу для оточуючих, та ускладнюють отримання медичної допомоги іншими хворими." А ти мені про злочинну владу і розводять людей.
Пробачте, то насправді ковіду немає, і це все влада придумала? Чи ковід є, і є засоби, що можуть знижити ризик зараження ковідом,
зменшити навантаження на медичні заклади, і з високою ймовірністю вирішити цю проблему? А до цього є люди, яким плювати на
оточуючих? При чому тут влада? Вона ковід принесла?