[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Max Tulyev maxtul at netassist.kiev.ua
Thu Oct 14 21:42:42 EEST 2021

Пропоную дещо інше.

Розробити "сертифікат відказу від вакцінації". Тобто такий папірець з
QR-кодом або сторінка в Дії =))) де буде прописано, що індивід свідомо
відмовився вакцинуватись.

Цей сертифікат буде надавати індивіду всі ті права, що й вакцинованому з
сертифікатом щеплення.

Але буде одне але: власнику такого сертифікату буде ЗАБОРОНЕНО надавати
медичну допомогу якщо він захворіє на ковід, у всіх медичних закладах
всіх форм власности.

Згоден на таке?

13.10.21 15:47, Oleh Hrynchuk пише: