[uanog] Гадаю, що тутешній народ добре знає Річарда Столлмена...

Taras Heichenko tasic at academ.kiev.ua
Fri Oct 15 12:09:13 EEST 2021

> [...]
> 	• The sample size is calculated using R package gsDesign - т.е. ученые, которые совершили "прорыв в создании вакцин", посчитали кол-во участников тестирования путем введения данных в опен-соурс библиотеку и использования от туда полученной циферки???
> Я придираюсь к документу потому, что я не вижу как ТАКОЙ текст может кого-то убедить - это скорее поможет в создании армии антиваксов

Твое "придираюсь" просто показывает, что ты не читал других медицинских документов. Почитай. Или если хочешь продолжать пользоваться
медицинскими услугами, то лучше не читай.

> Максим

>>> 2. Чому до цього часу не опубліковано протоколів випробувань антиковідних вакцин? Згідно усіх відповідних стандартів. Бо ж саме через це люди кажуть: "Нема нині вакцин! Є експериментальні сироватки".
>>> 3. Чому мас-медії розпочали настільки масову кампанію істерії, підлогів, п..здєжа І ЗАМОВЧУВАННЯ? (ну, це не в дивину.. вони завжди п..здять на користь тих, хто заплатить - то за що їм нині заплатили? Яка справжня мета даної пропаганди). Чому поряд з катастрофічними цифрами захворілих ковідом не вказують цифри захворілих грипером, коклюшем, бронхітом, ОРЗ, "натуральною" пневмонією та іншими простудними захворюваннями? Чому поряд не показують їхні графіки? Чому ніде не знайти OpenData, які так цікавлять думаючих людей?