[uanog] switch's port buffers

Volodymyr Litovka doka at funlab.cc
Fri Oct 15 14:48:01 EEST 2021

Привіт,

а ось тут мене запитали, а я не знаю як відповісти :) Я розумію, що
питання може звучати трішки дивно, але тим не менш -

за вашим досвідом, скільки буферу (на порт або shared) достатньо для
уникнення або зниження до непомітного рівня втрат пакетів при появі
traffic bursts? Ну тобто цікавлять не теоретичні розрахунки після
відповідей на питання на кшталт "а який час барста?", "а скільки складає
барст у відсотках до нормального" та таке інше, а по
робітничо-селянському - поточний досвід в живій мережі в поточних умовах
поточного Інтернету? Ну, наприклад, на будинковому комутаторі 24x1G +
2x10G з підключеними середньостатистичними абонентами?

Хтось взагалі цим питанням париться? :)

Дякую.