[uanog] switch's port buffers

Igor Grabin violent at death.kiev.ua
Fri Oct 15 15:44:13 EEST 2021

On Fri, Oct 15, 2021 at 02:48:01PM +0300, Volodymyr Litovka wrote:
> а ось тут мене запитали, а я не знаю як відповісти :) Я розумію, що питання
> може звучати трішки дивно, але тим не менш -
>
> за вашим досвідом, скільки буферу (на порт або shared) достатньо для
> уникнення або зниження до непомітного рівня втрат пакетів при появі traffic
> bursts? Ну тобто цікавлять не теоретичні розрахунки після відповідей на
> питання на кшталт "а який час барста?", "а скільки складає барст у відсотках
> до нормального" та таке інше, а по робітничо-селянському - поточний досвід в
> живій мережі в поточних умовах поточного Інтернету? Ну, наприклад, на
> [...]
вот очень зависит от того, что у тебя за трафик.
на моём трафике вопрос стоит остро, поэтому я достаточно давно и
основательно фанатею на железках, собранных вокруг trident2+.
но не факт, что твой трафик требует таких жертв по железу.

если можешь подвергнуть своему трафику средне-завалящий старый
каталист в духе 3560E / 3560X, соответствующий формуле выше - посмотри
на show interface counters errors, и графа Drop тебе многое скажет о
том, насколько люто твой трафик вылетает за asic oversubscription 4:1

ну, либо я подскажу, где тебе за вкусные деньги продадут 4948-10GE,
которые таких всплесков не боятся вообще никак. но не факт, что тебе
нужна та побочка, которая идёт с этими железками.

mbr,
--
Igor "CacoDem0n" Grabin