[uanog] switch's port buffers

Volodymyr Litovka doka at funlab.cc
Fri Oct 15 18:25:59 EEST 2021

Привіт,

на сайті у броадкома немає параметрів буферів, взяв звідси -
https://www.edge-core.com/_upload/images/AS6812-32X_DS_R06_20190708.pdf :

Packet Buffer Size: 16 MB integrated packet buffer

Для Trident II формулювання інше й більш зрозуміле -

Packet Buffer Size: 16 MB shared buffer pool

Я ще покурю https://docs.broadcom.com/doc/12358325 , але якщо у тебе є
готова відповідь на питання - "integrated packet buffer" - це yet
another shared buffer pool чи buffer per-port? - буду вдячним.

Дякую.