[uanog] switch's port buffers

Dmytro Cherkasov doctorchd at gmail.com
Mon Oct 18 14:16:41 EEST 2021

Погоджуся з Igor Grabin -- залежить від трафіка. Приблизно 5 р. тому мав
ситуацію:
схема 1
[server]----1GbE----[switch]----1GbE----[client]

схема 2
[server]----10GbE---[switch]----1GbE----[client]

В схемі 1 швидкість TCP сесії від сервера до клієнта становила 1Gbps. Після
переходу від схеми 1 до схеми 2 швидкість падала до 300Mbps. Вивчення
дампів показувало, що TCP вікно дуже швидко стискалося до мінімума і
знижувало ефективність передачі. Обмеження швидкості в розрахунку на
сесію на боці сервера до 1 Gbps дозволяла знов отримати 1Gbps до клієнта.
Вимірювали сесіями тривалістю 1-10 сек. Для зовсім коротких сесій
внутрішніх буферів свіча вистачало, щоб сесія проходила без деградації.
Свіч -- Dell N1500, пакетний буфер (я так розумію, shared) -- 1,5MB.

пт, 15 жовт. 2021 о 14:48 Volodymyr Litovka <doka at funlab.cc> пише: