[uanog] UA prefixes list

Volodymyr Litovka doka at funlab.cc
Thu Aug 4 01:14:34 EEST 2022

On 03.08.2022 22:45, Sergey Myasoedov wrote:
> Що попало у L2, ха-ха. Інкапсуляцію в L4 не забуваємо.

Зараз всі хмарні рішення працюють на варіантах тунелювання - VxLAN,
Geneve. Інкапсуляція IP-в-IP настільки поширена, що всерйоз розмовляти
про її калечність можна тільки на форумах нердів. Так само, як всерйоз
розмовляти про неприпустимість NAT та/або PPPoE. Практично - воно
працює. Якби я гадав, як побудувати канал 100G (або навіть 10G), то,
звісно, оверхеди, гарантованість полоси, забезпечення пропускної
здатності - так, лямбда краща.

Але моє питання було - в чому приципова різниця між VPN та лямбдою з
точки зору маршрутизації? Моя відповідь - немає її.

> А навіщо нам тоді протоколи маршрутизації?

Ееееее...... я сє тяжко вибачею, але VPN та протоколи маршрутизації
працюють трішки на різних рівнях. Ну, тобто, питання - "навіщо тобі VPN,
якщо є BGP?" - виглядає парадоксальним, нє?