[uanog] Порекомендуйте обладнання для офісного WiFi з функцією роамінгу.

VASYL MELNYK basil at vpm.net.ua
Wed Dec 14 20:14:28 EET 2022

ср, 14 груд. 2022 р. о 19:27 Igor Grabin <violent at death.kiev.ua> пише:

> контроллер можно зафігачить в п'ятьох варіантах:
> - будь-який лінукс
> - апаратний від ubiquiti
> - будь-яка вінда
> - raspberry теж підійде

- при інсталяції підняти контролер у себе на ноуті, все налаштувати і

ось таке в мене було - гіморой а не мережа, тому і кажу що потрібно брати
дріммашину - там буде все, що треба

хрін забити, для більшості поз воно після налаштування норм їде без
> контролера

Якби людина знала як це готувати вона б не просила поради, я наприклад і
питати не буду - побудую на капсмані, пробував і убіки і капсман, мікрот
мені якось ближче по духу.

> багато про це чув. один раз зробив сам. декілька раз розбирав чуже
> неробоче. нормально робочого жодного разу не бачив. ;-\\

Я не знаю як там можна зробити неробоче - там конфига всьго нічого, а howto
майже на кожному паркані написано