[uanog] Порекомендуйте обладнання для офісного WiFi з функцією роамінгу.

Sergey Obykhvost jy at sns.net.ua
Fri Dec 16 15:41:25 EET 2022

Hi all!

«Якби людина знала як це готувати вона б не просила поради, я наприклад і питати не буду - побудую на капсмані, пробував і убіки і капсман, мікрот мені якось ближче по духу.»

О! я також за мікрот :)

CAPSMAN підняв – а це доречі зовсім просто, і мережа готова. Однв умова – кількість користовачів. Для мікрота те 30, є АП до 50. А юбікі 100+ 200+

--
WBR,
Sergey Obykhvost.